100 TL Üzeri Siparişlerinizde KARGO BEDAVA

kategoriler

Ödeme ve Teslimat

Ödeme ve Teslimat

1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak T. İş Bankası TR87 0006 4000 0011 2380 1314 81 IBAN nolu hesabımıza (TL) yapabilirsiniz.

 

2) Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile;

 

Her türlü kredi kartınız ile tek çekim ödeme yöntemi ile alışveriş yapabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi yapılacaktır.

 

3) Sipariş Bedeli İadesi

 

Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; Aldoy Gıda Pazarlama San. ve Tic. A.Ş. ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir.

 

4) Teslimat

 

Sipariş tamamlandıktan en geç 2 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir. Teslimat en kısa sürede kargo şirketi tarafından yapılmaya çalışılacaktır. Yoğunluklara bağlı olarak siparişinizin tesliminde gecikmeler olabilir. Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen adres bilgilerinizi mahalle, cadde, sokak, bina numarası, daire numarası, varsa bina adı, bağlı olunan ilçe ve il olarak eksiksiz girdiğinizden emin olunuz.

 

5) Ödeme Takibi

 

Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir.

 

Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren kişinin iletişim bilgileri aracılığıyla bağlantı kurulmaktadır.

 

 

Lütfen dikkat ediniz!

 

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız.

 

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.

 

Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda 0212 618 73 66 numaralı fax’a gönderin veya durumu destek@tada.com.tr mail adresine bildiriniz.

Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.

 

Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.